Returnări

Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a solicita returnarea unui produs.

Este foarte simplu sa ne contactați, așa că, dacă aveți nevoie sa realizati un retur, trebuie să scrieți un e-mail la informacion@perfumeriavirtual.com, indicând în titlu, RETURN și numărul de ordine. Va fi necesar să specificați motivul pentru returnare și fotografii care sa îl demonstreze (a se vedea protocolul). Vă reamintim că produsul trebuie să ajungă în aceleași condiții de recepție, adică, trebuie să fie sigilat, în ambalajul original și sigiliu, dacă este un produs defect, trebuie să-l indicați în primele 72 de ore de la recepție.

Unele excepții nu pot fi acceptate ca retur, cum ar fi cele legate de îngrijire personală, sănătate și igienă, astfel cum sunt stabilite prin Decretul Regal 1/2007 din 16 noiembrie, de aprobare a textului revizuit al legii generale pentru protecția consumatorilor și utilizatorilor și alte legi complementare, restituirile produselor legate de îngrijirea personală, sănătatea și igiena nu sunt acceptate din motive de igienă. Din același motiv, produsul pe care doriți să-l returnați trebuie să fie nedeschis, în ambalajul original și pe sigilat.

Are un cost suplimentar?

În cazul în care ați primit un produs defect, desigur, nu va trebui să suporți costul. Îl vom ridica și vom schimba fără niciun cost.

În cazul în care cauza a fost o schimbare de idee și produsul este nedeschis, în ambalajul original și sigiliu, va trebui să plătiți doar prețul de serviciu, și anume: 4,95 €.

Care este protocolul pe care trebuie să-l urmez?

În cazul în care comanda dvs. a fost defectă, va fi necesar să scrieți un e-mail care să ilustreze în mod corespunzător motivul incidentului:

Pentru a accelera procesul, vă rugăm să ne trimiteți următoarele fotografii ale produsului în cauză atașat la cererea dumneavoastră:

După primirea produsului în depozit, vom examina incidența și chiar vom contacta producătorul în caz de îndoială.

Ce se întâmplă dacă Parfumeriavirtuala.ro greșește?

Ca ființe umane care suntem, putem face greșeli și în prealabil ne cerem scuze. Dacă primiți un produs care nu corespunde achiziției dvs., trebuie să-l indicați în termen de 72 de ore de la primire.

Desigur, ne asumăm costul de colectare.